Ad specs til native

1.91:1 (1200x627)

Headline: max 60 tegn

Bodytekst: max 100 tegn

Call to action: max 15 tegn

Preview via Google AdManager

BILLEDER

TEKSTER

Native via Google DisplayVideo

Du har også mulighed for at afvikle gifs eller video på vores native placeringer. Kontakt os for mere info.

Vi anbefaler 3-6 headlines og 1-2 bodytekster

Vær opmærksom på, at headline skal kunne stå alene

Vi anbefaler 2-4 billeder per kampagne

7 fiduser til at skrive en god headline

1. Skriv direkte til brugeren. Brug ord som du, din, dit, dig, I, jer
2. Hvad er fordelen for brugeren? Namedrop!
3. Stil et relevant spørgsmål. Hvornår skal du som forælder give lommepenge?
4. Brug powerwords: aldrig, altid, ultimativ, fantastisk etc
5. Skab nysgerrighed - men sørg for at levere hvad du lover når brugeren klikker sig videre til landingssiden
6. Skriv tal som tal. 7 gode råd i stedet for syv gode råd
7. Headline skal give mening uden bodyteksten


BLEND IN TO STAND OUT

Bodytekst: Den beskrivende del

Denne tekst må gerne være mere beskrivende end headlinen, og give mere information om hvad brugeren kan forvente af landingssiden. Er der et godt tilbud på landingssiden? Hvad får brugeren ud af at læse artiklen med de 5 gode tips til bedre søvn? 

Helle og Michaels solceller sparer klimaet for omkring 2,7 ton CO2 hvert år. Mød parret i videoen” 

BILLEDER

  • Undgå tekster og logo på billederne
  • Brug gerne billeder med mennesker på, da de ofte giver bedre blikfang
  • Brug evt. flere forskellige billeder, så vi kan optimere mod bedste performance

LANDINGPAGE

Vi anbefaler, at der er noget tekst på landing pagen. Det er mest naturligt for brugeren at læse noget tekst når de lander fra en native annonce. Der kan sagtens være en tilmeldingsblanket til nyhedsbrev el.lign., men vi anbefaler at landingssiden starter med tekst.

Skriv til din målgruppe